keskiviikko 31. elokuuta 2011

uhmaikä-vauva-kiisseli

Kuulin, että kun päättää herätä jonain tiettynä aikana, niin sitten vaan herää silloin, kun aivot koko ajan tiedostamattomasti miettii jotain heräämisjuttuja. Ja ei tarvitse sitten laittaa herätyskelloa. Se ei toimi mulla. Mutta se on ihan hyvä psykologiantunnilta myöhästymisen syy. Tosin en sanonut sitä syytä tänään, kun vaan aina taktisesti luikertelen luokkaan eikä kukaan huomaa mitään. Sitten leikin aktiivista ja viittaan, ja opettaja luulee että olen istunut siinä koko ajan.

Tänään olen ollut ahkera opiskelijasaara. Opiskelin hermoston anatomiaa kolme psyykkistä tasapainoa riipaisevaa tuntia, soitin monen monta tuntia paikatakseni tasapainoni sekä kaiken huipuksi, pysyin kertauskurssilla hereillä.


Mun kasvi on kasvanut. En tiedä mikä kasvi se on. Laitoin kesän alussa luumunsiemenen tuohon ruukkuun mutta se ei seuraavana päivänä ollut kasvanut, joten kaivoin siihen malttamattomana myös appelsiinin siemenen. Ja sitten toisen vähän luumun näköisen. Sitten, kun siitä kasvaa hedelmiä niin tiedän.


Oli niin elokuun viimeinen viikonloppu kuin voi olla,
ei ollut lämmin ei ollut kylmä
oli pimeää
ei tuntunut niin vapaalta enää mutta kuitenkin aika sopivan vapaalta.
Piti kiivetä katolle, mutta Josefiina ehkä jänisti, päädyimme leikkimään leikkipuistoon.

Koulukuvista ei tullut normaaleja.

4 kommenttia:

  1. Ystäväsi josefiina jänisti toden totta, hahahaa.

    Ps. mun "tutustu kolmeen lyseolaiseen"-projekti taitaa tyssätä siihen että oon kamalan flunssan kourissa. ihmisiin harvoin tutustuu jos makaa sängyssä ja juo mehua ja katsoo kummisetä-elokuvia, ja toisaalta jos menee kipeenä kouluun, niin ei vältsinä jaksa olla kovin sosiaalinen. Mutta ehkä laajennan sekä tavoitemäärää että -aikaa.

    VastaaPoista
  2. Jänis.

    Ei se mitään, myönnettäköön lisäaikaa sinulle. Minulla ei mee hyvin "tutustu yhteen cynkkarilaiseen"- projekti, mutta mun on pitänyt kysyä sulta, että käyhän myös ammattikoululaiset??? Se mulla menee tosi hyvin.

    VastaaPoista
  3. kasvisi on söpö! jos se tekee appelsiineja niin voit tarjota mulle. mutta jos se tekee luumuja niin et saa tarjota koska niistä tulee mun maha hurjan kipeeks.

    mäkin odotan kauhulla koulukuvia.

    t. tiiu

    VastaaPoista
  4. mä odotan oikeesti innolla sitä, että voin valita ite ne kuvat. ajattelin ottaa irvistyskuvat tänä vuonna. tosin äiti ei silloin suostu varmaan maksamaan..

    minä tarjoan appelsiineja sitten kun niitä tulee. kun tulee.

    VastaaPoista