tiistai 2. elokuuta 2011

menneisyys on tulevaisuus

"Tämän jälkeen elämä muuttuu jotenkin, 
mutten varmaan koskaan saa tietää, miten."

Samalla on sanoja ja samalla ei ole oikein mitään. Voisin tehdä tosi pitkän merkinnän siitä, millainen viime viikko oli, mitä tein ja missä ja keiden kanssa. Mutten uskalla, koska usein asiat menettävät merkitystään hyvinkin paljon silloin, kun ne järjestelee päässään. Eikä mua oikein huvita järjestellä, vaikka mitään pahaa ei tapahtuisikaan. Ja sitä mitä haluaisin selittää ja joka ei ehkä menettäisi merkitystään, en pysty, koska sitä ei voi.

Ymmärsin paljon jotain, mitä en ole ennen jaksanut ymmärtää. Parhainta oli ymmärtää, että muutkin luulee, että niitä luullaan, mutta ne ei luule toisistaan mitään. Ja että menneisyys on tulevaisuuden syytä. Lisäksi luulin, että olen aina ollut oma itseni, mutta en sitten varmaan ole ollutkaan. Ymmärsin, että jos haluaa sanoa jotain, niin se pitää vain sanoa.

Elämä on tällä hetkellä hyvinkin päänsisäistä. Voisi sanoa ehkä, etten ole kovinkaan läsnä. Voisi sanoa myös, etten ole vielä käsitellyt. En olekaan. Ja en tiedä milloin oikein teen sitä. Käsittelyä. Tietenkin juuri silloin, kun ei ole aikaa, toivon, että olisi paljon aikaa. Mun kuuluisi vain olla hetki rauhassa. Mutta mun vain pitää mennä mummolaan huomenna.


Ettei menisi liian mitäänsanomattomaksi, niin tiedän ainakin että olen onnellinen.

Ettei menisi liian herkäksi, niin opin tykkäämään sellaisesta musiikista, josta en koskaan ajatellut pitäväni. Vai kuuntelenko sitä vain päässäpysyvyyden takia, en uskalla kuunnella mitään muuta.


Mä olin protulla.

3 kommenttia:

  1. Hymyilyttää kun muistelee sitä aikaa kun itsellä oli samantapaiset fiilikset samasta syystä. Aijai.

    Ja Ratatat on tosi hyvä. Rupesin kuuntelemaan sitä yhden protututun takia kuten ilmeisesti sinäkin hehee.

    VastaaPoista
  2. (edellisen viestin tarkistussana oli PLOGRA. mieti. plogra.)

    VastaaPoista
  3. Aaa hymyilyttää ku sua hymyilyttää. Ja että sä ehkä tajuut mua.
    Mutta meidän protututtu ei voi olla sama. Kuka on sun protututtu?

    PLOGRA ♥

    VastaaPoista