torstai 25. elokuuta 2011

lötkösilmä







Tässä minä esittelemässä uutta päätäni. Olen siitä kovin iloinen. Ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun äiti aina laittoi kattilan päähän ja leikkasi kattilan pituiset hiukset, olen tyytyväinen elämääni hiustenleikkausasioinnin jälkeen. Sanoin kiltille opiskelijakampaajalle melkein suorat sanat, ja se leikkasi oikeasti 15 senttiä. Miniviivottimen verran. Ja lyhimmistä pitkän viivottimen verran. Saman päivän iltana ystäväni Viivi tarjoili kakkua, minä istuin ja kuuntelin kun Roosa luki tyhjässä ammeessa koululäksyjään ääneen. Marianna värjäysassistenttini teki työtään ja pääni vaihtoi väriään takaisin viime kevääseen.


Tässä minä näyttämässä teiniltä. Olenpas hyvä näyttämään.

Mulla on varmaan joku takaumakausi meneillään. Sain uuden vanhan, siis mulle uuden mutta entiselle omistajalle vanhan, puhelimen, sellaisen, jossa toimii kaikki nappulat ja jonka muistiin mahtuu yli 30 viestiä. Se on sellainen puhelin jonka olisin halunnut seitsemännellä luokalla. Olen viettänyt usean lukiovälitunnin vaihdellen ystävieni kanssa taustakuvia ja teemoja ja muumimusiikkia, ja ne kaikki ystävät tunsivat jonkinasteista nostalgisuutta. Minä en.

Sovin Ruusun kanssa, että otetaan huomenna tamagotchit kouluun.

4 kommenttia:

  1. sulla on tosi jees uus pää!

    ja olis myös hullun jees ettii tamagotchi.... pakko ettii se, jos tuutte vaikka käymää lyseolla joskus niitten kaa.

    VastaaPoista
  2. kyllä sunkin pitää ettii tamagotchi. me tullaan joskus lyseolle leikkii. sitä voi tarvita myös torstaisin.

    VastaaPoista
  3. tykkään sun hiuksista ja tykkään susta muutenkin ja tykkäsin myös mun kakusta, teen sitä huomenna lisää!

    VastaaPoista
  4. minäkin tykkäsin sun kakusta, saaks sitä tulla taas syömään? tykkään myös susta.

    VastaaPoista