lauantai 20. elokuuta 2011

minän maailmat

Olen ollut ahkera ja lukenut psykologiaa, mutta tavoitteeni on ehkä tippunut kirjaimesta L kirjaimiin kunhan pääsen edes läpi. Eihän sillä oikeasti ole mitään väliä. Vaikka pidän kirjaimesta L niin kovin.

Eilen oli hyvä vaatepäivä mulla.


Toissapäivänä oli ihan hyvä myös.


Abiturientti kun olen. Tai no valeabiturientti. Lisäksi keltainen sadetakki teki minusta uitetun koiran. Se oli sisältä märkä, mutta ei siinä kyllä ollut reikiä. Kumppareissa oli reikiä.

Multa kysyttiin kaupan kassalla, omistanko paljonkin Justin Bieber-kortteja. Se oli kummallinen hetki. Sanoin, että se on mun kaverille lahja, ja kauppiaspoikamiespoika oli ymmärtäväinen. Ja mua vaan alkoi naurattamaan tosi paljon. Näytinkö oikeasti siltä, että ostan ne kortit itselleni ihan sillein vakavasti.


Lähden nyt Mikkeliin. Se tuntuu hyvältä todeta.

3 kommenttia:

  1. haha toi kauppiaspoikamiespoika vaikuttaa symppikseltä. :D oon kyl silti samaa mieltä ettet olis kovin uskottava justin bieber -fani.

    pidä kivaa mikkelissä! :)

    VastaaPoista
  2. oho unohdin. oon myös samaa mieltä hyvästä vaatepäivästäsi! näytät niissä ihanalta ja saaramaiselta.

    VastaaPoista
  3. se oli symppis...! eihän se nyt oikeesti voinu luulla että ostan niitä. en tiedä äh.

    mikkeli oli varsin hauska paikka!

    ilostutit mua ♥

    VastaaPoista