sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

jääpuikko

  
"Kevätuhri on se joka on langennut kevääseen."



Olin eilen vauvanvahtina kahdestatoista puoli neljään
- tein kolme ja puoli tuntia harmoniaopin tehtäviä vieraan talon sohvalla, söin jäätelöä, kuuntelin itkuhälyttimestä lintujen ääniä
Sitten kun vauva heräsi, niin sen vanhemmat tulivat kotiin. Ei ollut kovin haastavaa. Paitsi dominanttiseptimisoinnun käännökset olivat ensin vähän vaikeita mutta sitten ymmärsin

Tänään vaihdoin huoneen järjestystä,
piano on yllättävän leveä huonekalu

Olen myös yrittänyt lukea kirjaa, jossa lukee kaikenlaista jännää, jossa päähenkilö kai lähtee pyytämään anteeksi joiltakin jonnekin ja siinä on meedio ja jokin keltainen sadeviitta. Ja kai päähenkilö josta tuntuu ettei se ole oppinut mitään. Ja sitten siinä kerrottiin ettei aika opeta mitään mutta en kyllä ihan ymmärtänyt sitä, koska, aika on kyllä opettanut minua
mutta huoneeni on kelloton ja pidän siitä

Minua ei uskottu, kun sanoin että pihalla on kukko
minä en uskonut että pihalla on ilves
ystäväni ei usko että pihalla olisi kaksi kamelia

laskin stigalla pihalla äsken

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti