keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Holtti Holtti

Tänään olin konservatoriossa erittäin vapaaehtoisesti
, harjoittelin ihan kauheasti ja tuntui hyvältä hyvältä
, kävin isäni kanssa ruokalassa syömässä työskentelemmehän sentään samassa konservaatissa


harjoitusten lomassa tuonne Paikkaan, jossa on vähän viileä jos ei paista aurinko. Siellä ei koskaan ole ketään. Siellä voi juoda teetä omasta taukohuonemukista ja tarkkailla allakulkijoita. Ne nimen omaan kulkevat alapuolella
Jossain kyltissä siellä lukee asiaton oleskelu kielletty
mutta jos joku tulisi sanomaan jotain siihen liittyvää niin voi aina sanoa ettei nähnyt sitä kylttiä









 En varmaan koskaan sopeudu noihin kumppareihin, mua hymyilyttää aina kun katson alas ja näen ne.

Kävelin holtittomasti kotiin. Holtittomasti kävely on helpointa. Osuu vain valkoisille viivoille suojatiellä ja kun katsoo jotakin niin kävelee vahingossa väärään suuntaan. Odottaa liikennevaloissa vaikka kuinka kauan vaikka valo ehkä on vihreä. Lopulta olin kotona.

Bach Bachinpoika on hienomies-- - ja varsin holtitonkin välillä,




:------) heippa

4 kommenttia:

  1. hieno mies! hieno mies! hieno mies!
    toivoo: koiratuuli ät geemail piste kom

    VastaaPoista
  2. sun kanssa oon aina jotenkin huoleton, se on ihanaa. ja vielä ihanampaa on, että myös tästä blogista kuplii samanlainen saaramaisuus. sellainen sopivan kevyt ote elämään.

    oot valloittava!

    (arvaa kuka)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh niin kivaa!! kiitos! sinäkin valloitat minua

      en mä uskalla arvata!!! aa aaa
      (mulla on kyllä yksi aika hyvä arvaus ehkä ehkä)

      Poista