keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Kissa nimeltä Muusa

mä olen jalkojen lomassa
pinnan
siis flyygelin alla














Matteus-passio kuunnellaan neljä kertaa yhden pääsiäisen aikana,
oikeasti, tämä oli ensimmäinen pääsiäinen kun ikinä kuuntelin passionhedelmiä ja en tiedä
ehkä se oli onnellisin pääsiäinen

Jos on Hämeenlinnassa flyygelin alla tooga päällä meditoimassa niin ei oikein tiedä mitä ajattelisi,
ajattelin silloin tällöin ja välillä hämmästyin siitä määrästä ystäviä jotka menevät ulos kävelylle teemukien kanssa ja kasaavat lunta pään päälle - -

Löysin jalkani silloin tällöin, nyt on hutera olo sillä ne taisivat jäädä Helsinkiin.

Ja sitten kun maailmanvaihto takaisin koittaa niin voi kuunnella:



toivoo Saara

7 kommenttia:

  1. mutta miksi maalasit ne tänään siniseksi. ootpa tylsä.

    tuu hakemaan
    oikeesti saara_kiitos olemisesta

    VastaaPoista
    Vastaukset


    1. tuo ne tänne

      kiitos kun puhut suu kiinni, ei se mua oikeesti haittaaaa

      a

      Poista
    2. xd sulje nyt jo se suu ..........
      oon koko ajan ajatellut miksi tuo otsikko on niin realistinen mutta sitten tajusin ristiriidan kissan ja muusan välillä

      huutomerkki ja ♥

      Poista
  2. Voi Saara sä seikkailet aina kauheasti! (Se on hyvä juttu.)

    Lähetkö mun kanssa T:lle taas joskus jos satun olemaa joillain huudseilla taijjotain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään seikkailla! Musta tulee isona seikkailija.

      Lähden! Heti kun tuut huudseille. Mulla on paljon T-aikaa ja kuulokorvaa. Siis korvaa jolla kuulla sinua.
      :-----)

      Poista
  3. ooj det här är livet (där)
    jag tycker om!
    oot kyllä hieno mies ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. det här är faktiskt Livet

      kuten sinäkin, kovin hieno mies. :)

      Poista