lauantai 24. maaliskuuta 2012

materialismi




Näiden hassujen kuvien tarkoitus on esitellä kumppareita, jotka ovat vallan uudet ja aiheuttavat käyttäjälleen paljon iloa ja etenkin toivoa oikein märistä keleistä
- silloin kumpparit pääsevät oikeuksiinsa

olen harkinnut myös pyöräilykypärän hankkimista
hienon pyöräilykypärän

Yksi toinen kuvan tarkoitus on ehkä myös mun hieno loska-asu. Koska olen kuullut että tämän blogin pitäisi olla muotiblogi,
ei se ole se on vain loskakeliasujen esittelyblogi välillä


Mun ei tarvitse harrastaa lukiota pitkään aikaan,
nyt pidän reggaesiivouksen pölyhuisku Pekan kanssa

t. saara

4 kommenttia:

  1. saara oikeesti miks mua aina naurattaa kun tuun tänne, luulin että lopetin jo kuplimisen mutta sitten,,,
    mutta mun mielestä kirahvikumisaappaat on muotia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ,, , ,,, ei kuplimisessa ole mitään ongelmaaaaa
      mä luulisin kans, taidan olla aivan muodin huipulla nyt!!!

      Poista
  2. hhhhhhhhh ainakin pikkuisen paljon ~ hauskoja siivoushetkiäääää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mau mau
      onneksi siivosin jo oli kyllä ihan hauskaakin välillä

      Poista