tiistai 3. toukokuuta 2011

la la la

Pienenä luulin että sukunimi määrytyy kadunnimen mukaan. Luulin että Disney on Disnep. Sen logon y näyttää ihan kuin olis p. Olin varma että jos pussaa jotakin ihmistä niin syntyy lapsi. Kun ajettiin autolla kauas, kysyin usein, missä maassa me ollaan. Yleensä iskä vastasi että ollaan Multialla. Kuvittelin tuntevani Jyväskylän hyvin, kun osasin kävellä K-kaupalle. Afrikka on edelleenkin maa.

Kipeänä saa pitää vapaapäivän ja tehdä taikatempun:


Ensin taikapussin valkoinen kiteinen sisältö kaadetaan mukiin.

Sitten mukiin kaadetaan kuumaa vettä ja kaikki muuttuu punaiseksi! Lisäksi muodostuu höyryä.

Sen jälkeen sen voi juoda, ja sitten jaksaa mennä soittotunnille iltapäivällä.

Sain tänään kaksi kirjettä. Toisen kirjeen ansiosta mun elämä muuttui iloisemmaksi, mutta toinen kirje palautti mun elämän taas tasapainoiseksi, koska mun piti sen takia köyhtyä puhelinlaskun verran. Olisin saanut sillä rahamäärällä yhden tosi hienon mekon, jonka näin kaupassa hetki sitten. Tarvitsisin ihan oikeasti sen mekon. Sen takia koska kaipaan uutta mekkoa. Mun ei ehkä tarvitse mennä protuleirille, koska tarvitsen mekkoa enemmän kuin sitä leiriä. Tai siltä musta ainakin tuntuu. Sitä paitsi saisin tosi monta mekkoa sen leirin hinnalla. Johon mulla on jo rahat. Taidan lähteä sinne kauppaan.

Voiko poikakissa olla kolmivärinen?

9 kommenttia:

  1. Disnep! Parasta :D Paitsi että ite luin sen D:n aina G:nä eli Gisnep. Ja multia on hyvä paikka. Kommentoin tärkeitä asioita, miksei blogspotilla ole tykkää-nappulaa? Parane piakkoin! :)

    VastaaPoista
  2. blogspotilla ei ole tykkää-nappulaa, että sais kommentteja. mut jos haluut myös tykätä, niin voit laittaa aina linkin naamaan ja tykätä siitä siellä!!!

    multialla on aika paljon puita

    VastaaPoista
  3. hi, lehtokatu ♥
    HEI MIKÄ SE TOINEN KIRJE OLI?? olikse sellane ilone kirje? tai siis oli varmaan, jos se muutti sun elämän iloisemmaksi. hm hm. multia on och.

    VastaaPoista
  4. arvon Elli Haapanen,

    JOO SE OLI SEMMONE ILONE KIRJE!! koska sen lähetti mun kaveri ja kavereilta on tosi ilosta saada kirjeitä.

    multia on varmaan ihan ock

    VastaaPoista
  5. ihanaa että sait kirjeen joka ilahdutti! mäkin sain vähän samankaltaisen jonkin aikaa sitten, kummaa...

    vähän ois jännä jos munkin nimi olis kadun mukaan iltatuuli! mietin että se vois sopii oikeestaan aika hyvin. joten jos joskus kyllästyn nimeeni mulla on loistava vaihtoehto uudeksi! ja haha sit aloin myös miettiä että jos joskus perustan jonkun yksityisen psykologin vastaanoton, niin senkin nimen pitäis ehdottomasti olla iltatuuli! :---D sillä se kuulostaa terapeuttiselta.

    VastaaPoista
  6. mikä yhteensattuma!!!

    se vois olla Iltatuuli-vastaanotto ja siellä olis terapeutti Iltatuuli. mut sä et oikeasti saa vaihtaa sun nimeä, koska näytät ihan tiialta. tosin et näytä palavalta niemeltä. iltatuulelta voisit vähäse näyttää, koska se voi näyttää niin monelta. se vois olla sun taiteilijanimi.
    (terapeutti on semmone taideammatti)

    VastaaPoista
  7. joo en mä tiiaa koskaan vaihtaiskaan, mulla on niin vahva tiia-olo. :) ja terapeutti on ehdottomasti eräänlainen taideammatti! koska ihmisen mieli on kuin taidetta, sitä pitää osata tulkita. tai sit jos innostun joskus julkasemaan mun tekstejä niin sit mulla ois myös perinteisempi taideammatti!

    VastaaPoista
  8. hei tyhmää, kirjotin tähän pari päivää sitten toisen kommentin mut näköjään se ei tullukaan. :<

    mut niin en koskaan vaihtaiskaan tiiaa koska mulla on niin vahva tiia-fiilis. :) ja terapeutti on ehdottomasti eräänlainen taideammatti! koska ihmisen mieli on kuin taidetta, sitä pitää osata tulkita. tai sit jos joskus innostun julkasemaan mun tekstejä niin sit mulla on nimi myös perinteisemmällekin taideammatille!

    VastaaPoista