torstai 12. toukokuuta 2011

ussaa jotakin i

Yleensä mä illalla pesen mun hampaat ja naaman. Huomasin eilen, että kesä on oikeesti täällä, koska mä illalla pesin hampaat, naaman ja jalat! Sitten samalla huomasin että olen kaunistunut kovin. Hassua. Niin ja sade tuoksuu kesälle!

Kesti tosi kauan laittaa yksi kuva tähän, koska harhailin muille poluille koko ajan. Tein lauantaina kakun. Sitä piti paistaa 20 minuuttia, mutta se paistui tunnin. Se oli mustahko. Leikkasin siitä kaksi senttiä päältä pois ja laitoin päälle tosi paljon kermavaahtoa ja suklaata (sitä voi semmosella suodatinjutulla raastaa tosi hyvin!). Sunnuntaina äiti sanoi "onpas tämä hyvää!". Olin niin ylpeä!

Jos on tarkkanäköinen, niin huomaa että siinä on joku mutanttikissan näköinen juttu. Mun kakunkoristelutaidot eivät ole kehittyneet kahdeksannen ikävuoden jälkeen.


Jatkan aiheesta, koska harhailin mm.täällä:


Eikä mulla edes ollut tylsää. En vain jaksa olla vastuullinen ja tehdä hyödyllisiä juttuja. Muakin harmittais ihan kauheesti jos en mahtuis laatikkoon! Tuon kissan häntä luikertelee niin paljon että sitä varmasti harmittaa!

En tiedä mitä otsikko tarkoittaa. Se luki yhdessä mun luonnoksessa, varmaan joku tiedostamaton trauma. Ussa vois olla uskonto, mulla on nyt ussan kolmoskurssi. Se on ihan ok. Ja vaan ihan ok, se ei oo ees ihan hyvä. Mua ei huvita kirjoittaa jumalaa isolla. Hyvää yötä!

5 kommenttia:

  1. Hienoa jos kakku kuitenkin lopulta maistui hyvältä. Hahmotin mutanttikissan, nyt on ylpee olo.

    Ja voi ei toi video :----D <123 Meidän kissat yrittää änkeä vaan liian pieniin paperikasseihin mutta toi on kyllä jo aika hc. Suuri ketutus (kissaa ketuttaa, outo yhdistelmä) näkyy kissan naamastakin höhö.

    VastaaPoista
  2. Ja sori mutta mun on ehkä vielä pakko näyttää millä sanalla varmistin tälle bloggerille olevani ihminen edellistä kommenttia laittaessa. Onko tämä joku merkki?

    http://i55.tinypic.com/16ifxh3.png

    VastaaPoista
  3. kakkusi on oikein hieno, siinä on luonnetta! kissa on aivan kuin kissa.

    ja sade tuoksuu ihanalta, semmoselta rauhoittavalta. sitä paitsi keväisin on kivaa kun sateen jälkeen ei enää kutita nenää niin paljon kun siitepöly huuhtoutuu pois ilmasta. ja se kuulostaa kivalta kun sade ropisee kattoihin ja sateenvarjoihin.

    VastaaPoista
  4. jos täällä vois tykkäillä, ni tykkäisin sun kakkua ja irinan viimeisintä kommenttia tosi kovaa.
    mäkin oon pessy jo jalat, vaikka tein taas sen lupauksen, että tänä kesänä lopetan.

    VastaaPoista
  5. Irina HAAAHAH hajosin täysin! Hyvä todiste sille, että on ihminen! Mut joo, mutanttikissan tunnistamisestakin saa olla ylpeä. Ja onneks tolla videolla oli sentään onnellinen loppu.

    Tiia sun pitäis tulla meille sillon ku sataa. nii ja mun pitäis kyllä käydä sun luona vastavierailulla. jos sun isä ei oo kärttynen.

    Elli, ei saa tehdä turhia lupauksia! sitten kun päättää että lopettaa niin pitää lopettaa oikeesti. muute, miten sulla toimii äö vaikka oot ranskassa????? tai sitte et ookkaan ja kaikki on yhtä huijausta. ootpas ollut pahankurinen, eka petät lupauksesi ja sitte valehtelet! ei vaan, oot ihan okei siis ock

    VastaaPoista