keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Sinä Päivänä hän hylkäsi kenkänsä

Kierrän aina kevään
- mietin että
kohta on niin lämmin että on kevät, kohta kohta ihan pari päivää vielä
ai koivuissa on jotain vihreää no joo mutta kohta on kevät
nyt on hieman kevät mutta kohta tulee oikeasti ihan kevät

Sitten, onkin kesä. Nyt ei ole enää paljon yhtään kevät, on vain kesä
en ymmärrä missä vaiheessa se oikein tuli

Kesä on paljon helpompi tunnistaa,
silloin on kesä kun pitää pestä jalat kotiin tullessa
niin että nyt on

Tänään oli myös Se Päivä kun olisin halunnut välttää kello kahdentoista ruuhkaa lukiossa
tai facebookin päivityksiä
nimittäin se päivä, kun kaikki saavat tietää ihmisarvonsa
tarkasti pisteytettynä
Selittelyn päivä

Vielä olis parannettavaa mut oon mä tähänkin ihan tyytyväinen kun eihän ne mun tavoitteet nyt olleetkaan mitään valtavia ja periaatteessahan mun tavoite kun oli tää niin tää on niinku parhain mahdollinen ja oon kyllä oikeestaan ihan tyytyväinen kun tää meni aika hyvin paitsi että yhdestä sain vähän huonomman mut no en mä hirveenä kyllä lukenut siihen ja muutenkin olin silloin koepäivänä vähän kiihtyneessä tilassa ja eihän tää nyt oo koko maailma ja aina voi mennä uusimaan jos haluaa paremman ja oon kyllä tyytyväinen näihin mun tuloksiin nyt meen tekemään tilapäivityksen et ne voi tulla mun juhliin sitte kesäkuun alussa ja käyn tykkäämäs mun kaikkien kavereiden päivityksistä ja sitten nautin vaan ku tää kaikki tuska on ohi

Kivaa vaan dissata.
Oikeasti tykkäsin aika monesta päivityksestä. 

Minäkin sain ihmisarvoni liuskalla, keskinkertainen ihmisarvo. Sitten menin harjoittelemaan Ibertiä ja unohdin kirjaimet.

Mutta kuitenkin, kaiken kaikkiaan, antirappiollinen, hyvin tehokas, asiallinen, suoraan päämääräänsä etsivä, oivaltava, sosiaalisuutta välttävä reippaan kolmoistutkintolaisen päivä. hahah lol lol anteeksi tämä lol-ironia, tarkoitukseni oli sanoa: tuntui että sain aikaan tänään. Kaikkea mitä kuuluu kai saada aikaan. Kuuntelin opettajia ja kirjoitin muistiinpanoja, keskityin harjoittelussa opettelemiseen, soitin muutaman korrektin asianhoitopuhelun ja ostin uuden kauluspaidan. Kävin myös konsertissa sivistymässä ja kuulemassa.



 hyvääyötä

2 kommenttia:

  1. saara senkin telepaatti;
    mä kävelin matkasin eilen koko matkan lentokentältä kotiin paljain jaloin koska se vain tuntui kovin miellyttävältä. Ehkä myös koska Knuutilla ja Vellamolla oli niin hienot kengät että päätin plagioida

    mutta mä en pessyt jalkojani

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. luin ensin teletappi mutta onneksi se ei ollut se
      oh, Knuut ja Vellamo he hienokengät
      plagaaalinen täyslopuke

      no ei oo pakko pestä jalkoja.

      Poista