tiistai 20. joulukuuta 2011

villapaita




Ensi vuonna joulukuussa en tee mitään. Ihan vaan koska kaikki valittaa, että ne tekee niin paljon. Minäkin olen tehnyt paljon. Olisin halunnut tehdä paljon vähemmän mutta tein vahingossa kaikkea.
Mutta ensi vuonna olen päässyt jo ylioppilaaksi joten ei tarvitse edes harrastaa lukiota. Lämmittelen vaan kotona ja käyn vähän soittamassa es-duuria jossain konservaatiossa. Olen Rauhallinen Saara

Mulla on sellainen olo kurkussa että sinne olisi jäänyt paprikanpalanen jumiin. Koska se tuli silloin kun söin paprikaa. Mutta se tunne ei ole vieläkään lähtenyt pois vaikka paprikan syömisestä on monen monta tuntia. Ja ajattelin että ehkäpä minulla on sitten jokin henkinen pala noussut kurkkuun. Ja aloin miettimään että mistä se voi johtua ja mietin ihan kaikki maailman asiat läpi mutta se ei lähtenyt vieläkään!!!!
Ei se haittaa, toivon vain sitä etten tukehdu siihen yöllä nukkuessani. ?
Oloni on vähän samanlainen kuin tällä taisteluun lähtevällä pikatsulla:


Hyvä lauantai-ilta on esimerkiksi alias, piparit ja glögi ja ruisleipä ja muutama iloinen ystävä.


hau

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä on ihan kivaa tehdä paljon asioita joulukuussa. Mutta vain jos se tuntuu omasta mielestä kivalta. Ei pidä tehdä itse vaikka joulukortteja, jos ei siltä tunnu. Jos se kuitenkin tuntuu mukavalta jutulta eikä siitä stressaa liikoja, niin sitten voi tehdä. Mäkin tein joulukuussa paljon asioita, mutta paljon myös jätin tekemättä. On tylsää, kun ihmiset valittaa.

    Kuulostaa oikein hyvältä lauantai-illalta! Iloiset ystävät yhdistettynä noihin asioihin. Hyvä tapaninpäivän ilta on esimerkiksi sähköttömyys, Omar-karkit, sisko, veli ja vaikea Alhambra- peli sekä pattereilla toimiva radio ja äiti olohuoneessa lukemassa kirjalampulla kirjaa.

    VastaaPoista
  2. Nimenomaan! Mä en tehnyt tänä vuonna joulukortteja koska ei huvittanut. Enkä kauheasti ostanut joululahjojakaan ja oli silti jee jee.

    Tuo on hyvä ilta. Olen kateellinen sähköttömyydestä. Täällä jossain kaupungissa on vain kahden minuutin sähkökatkoja kolmen vuoden välein.

    VastaaPoista