sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Minua ei kiinnosta mikään

Perjantaina tämä kaupunki oli Peking
mutta sitten lähdinkin hetkeksi muualle. Laulamaan ja olemaan

Tuntuu että kaikki on hyvin. Paluu konsertoimasta Etelä-Suomesta oli helpottava. Teimme paluumatkalla mash-uppeja ja olimme En ole koskaan -leikkiä.

Kaikki on vähän leikisti,
mutta leikisti voi olla oikeasti ihan oikeasti

Oikeasti tulin juuri kotiin kuoromatkalta ja täällä ei tule vettä hanoista koska Suomen talvi, mutta ei se mitään. Sain tarpeekseni politiikasta, ja nyt kaikki luulee että olen katkera, ei se mitään koska ei mua kiinnosta. Haluan vain juoda kaakaota (koska maito on ainut juoma mitä tässä talossa tänä iltana on) ja ajatella ruotsintehtäviä mutta jättää ne tekemättä koska ei kiinnosta.

Mutta jokin on silti kummasti -olen kuunnellut LMFAOa 20 minuuttia. En jaksa miettiä että olen tyhmä

niin hieno kaakao
, kaakaU

Sen tiedän että jossain vaiheessa elämää kadun niin itseäni kun olin kahdeksantoista vuoden ikäinen enkä ymmärtänyt muka mitään. Varsinkaan en silloin osannut jäsennellä yhtään mitään. Olin joku luulosairas joka aina vaan kuvitteli että kaikki on totta ja sitten ne oli. lol
kirjoitin juuri blogiin lol

toivoo saara

4 kommenttia:

  1. Joo mä kuulin ekana aamulla sanan ulkopolitiikka ja sitten ajattelin että taasko,
    maailma on kyllä aika outo, täällä näkyy vilahduksia pekingistä myös mutta aika usein reykjavik, mutta
    olet Hieno Mies Saara

    VastaaPoista
  2. ah sun ajattelu on ihanan raikasta ja terveellistä mielelle!

    VastaaPoista
  3. musta pekka haavistosta olis pitänyt tulla presidentti, koska sen nimestä saa hienompia anagrammeja. vertaa:

    sekoavat pahki
    pakko havaitse
    kehto vapaaksi
    kokea pahvista
    koskevia pahat
    poteva shakkia
    kaivokset paha
    kiehtova paska
    (pekka haavisto)

    öisin naulitsi
    öisiin sinulta
    öisiin lunasti
    öisiin alistun
    löisi tunisian
    (sauli niinistö)

    olethan ai
    oletin aha
    nolata hei
    (= olet ihana)

    terveisin faon jiesi (tästä liepeet - päättele itse)

    VastaaPoista
  4. usBa, voi voi voi
    vilahtava peking. ei täälläkään enää oo pekingiä, se oli vaan se yksi tietty aika ja yksi tietty peking

    tiia, kiitos, varsin hieno homma koska yritän kirjoittaa jokseenkin itselleni terveellisesti, hyvä että se on muillekkkin edes vähän

    moi josefiina. oot aika ihku. sauliniinistöanagrammit on ihan tylsii paitsi löisi tunisian on ihan hieno. senkin Piristys

    VastaaPoista