tiistai 14. helmikuuta 2012

Flunssan Koura



Täällä Kourassa nostalgisoin,
samanlaisia nostalgioita-

sellaista vilpitöntä ahdistusta ja sitten vilpitöntä onnen_onnistumisen_varovaisen_heittäytymisen tunnetta

- ei tule mistään muualta kuin Dinosauruksesta,
jokaisen lapsen pitäisi katsoa se niin kaikki ongelmat unohtuisi
ei olisi mitään käyttäytymishäiriöitä eikä kasvuongelmia

minä en voi koska kasetti on rikki

Penkkariasuni on valmis
- mua pelottaa
Tänään oli ystävänpäivä mutta minä vähän niin kuin horrostin koko päivän jooo
Keskityin ylioppimiskuuntelussa vain nenän niistämiseen
Matematiikan tunnilla keskityin kirjoittamaan en-mitään
Ruotsin tunnilla tein kokonaisen ylioppimisvihkon, mutta, olin luokassa viimeisenä, olin hidas,
Kotona avasin repun ja löysin sieltä mukin
olin hyvin iloinen

nyt menen Kouraantumaaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti