lauantai 21. tammikuuta 2012

nyt mä nauran

onneksi on värejä
onneksi on vesivärejä
onneksi on kylmää ilmaa
onneksi on unta, voi leikkiä että se on totta ja sittenhän se jo oikeastaan on

Hallitsemattomuus torkkunappulan käyttämisessa sekä reiät aivoissa on huono. Hetkestä ottamisen unohtaminen. Vitutus-käsitteelle nauraminen ja vaalikoneet. Kamalat elokuvat, joiden maailmankuvan laajentamistehtävä epäonnistuu koska ne on liian häikäilemättömiä. Hyvä elokuva on Jane Austenin jalanjäljillä jos se vaan ei olisi niin ___________

Amelie oli ennen mun lempielokuva, aika ymmärrettävää.
Nykyään mun lempielokuva on se että menee ulos ja kuvaa elokuvan

Haluaisin kyllä joskus edes nähdä joitakin oikeasti hyviä iloisia ajatuksellisia aitoja elokuvia, onko niitä?

_ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _ _    _ _ _ _ _ _ _    _ _ _ _ _


hirsipuuarvoitus. vihje: liittyy politiikkaan, kissoihin ja kuolemaan.

Ei saisi nauraa virallisissa paikoissa mutta anteeksi minä haluan nauraa jos olen vahingon- tai aidoniloinen. En ole lähiaikoina nauranut sopimattomissa paikoissa, korjaan asian vaikka huomenna jos naurattaa edelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti