keskiviikko 14. syyskuuta 2011

moraali

Omenapiirakka maistuu vaniljajäätelön ja Slokavian Radion sinfoniaorkesterin kanssa tosi hyvälle. On kivaa, että mun säästötilillä onkin rahaa. Ja että lähden äidin kanssa reppuostoksille, koska en osaa itse. Aina kun menen reppuostoksille yksin niin tuon kotiin mekon. Ja äitikin sanoi, että mulla pitää olla reppu eikä niin paljon mekkoja. Olen repusta tosi samaa mieltä. Toisesta vaan suutuin. Haluan punaisen tai vaaleanvihreän repun.

Onnellisuuspuuskat on muuttuneet jotenkin kaoottisemmiksi. Olen jo melkein varma, että mun sisäisissä malleissa ja assosiaatioissa on jotain vikaa. Ja joidenkin muidenkin assosiaatioissa. Mulla vaan tulee joku juttu mieleen. Tai sitten vaan hyppään koska päätän niin. Mutta en mä huomaa sitä. Tai siis huomaan mutta kiellän sen. Tai no torjun koska tiedostan kieltäväni. Onneksi on vertaistukea.
Mun mielestä Csíkszentmihályin olisi pitänyt olla positroniemissiotomografian keksijä.

Sain postissa ehkä kuvia. Kaikki viime seikkailukesältä.


Onneksi huomenna on taas torstai!

silmäni sätkii kolmatta päivää

1 kommentti:

  1. ah ihanaa psykologista pohdintaa! :D mulla on jo kauhee psykaikävä kun sitä ei oo opiskellu moneen kuukauteen. mut onneks ens jaksossa mulla on sosiaalipsyka, jee!

    sun kesäkuvat on hullun kivoja!

    t.tiiu

    VastaaPoista