keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Some people have real problems

Tykkään otsikosta koska se kuvastaa mun ajatuksia niin hyvin. Koska se Sia Furlerin albumi on niin hyvä juuri nyt. Ja koska en viitsi lukea lehtiä koska en halua tietää kuinka monta ihmistä on loukussa. Tulen vain tyytyväisemmäksi omaan elämääni koko ajan koska sen ongelmat on niin pieniä oikeasti. Vaikka ne tuntuukin isoilta. Mutta me tehtiin psykologian tunnilla sellainen arvojen luettelemisjuttu, ja mulla oli mun kaikki tavoittelemat arvot. Kuten ruokaa, koti, kavereita, musiikkia, koulu, terveys ja kaikkea.

Tulen aina iloiseksi kun muistan että mulla on blogi. Muutenkin olen ehkä liian iloinen! Paitsi eilen en illalla ollut iloinen koska hukkasin pipon, tiputin huilun lattialle ja kuuntelin myöhästymissaarnan joka koski itseäni. Sitten muutuin taas iloiseksi koska hattu löytyi, huilu oli ihan ehjä ja otin saarnasta opikseni (eli myöhästyin heti seuraavasta jutusta, josta voi olla myöhässä) ja näin paljon iloisia ihmisiä, jotka sanoi, että ne nauraa koska ne on niin iloisia.

Mun mielestä on hyvä mennä Pariisin kevään keikalle, vaikken ole kuunnellutkaan sitä. Vihaan sitä lääkkeensyöntibiisiä. Ei kun se ei syönytkään siinä lääkkeitä. Siinähän sanotaan ettei se syönyt niitä!!!!

Mun mielestä on tosi tyhmää, kun niin monella lukee Facebookissa "kävi koulua sesefc" vaikka oikeasti ne olisi vieläkin siinä koulussa. Mulla lukee "käy" koska osaan laittaa sen oikein.
Onneksi mun elämän tyhmät asiat on noin suuria.

Terveisin:


(Mun nightlife outfit. daaaa)

4 kommenttia:

  1. ekakski. sia on iha loistava, oon kuunnellu sitä suhteellisen nonstoppina viime loppukesästä asti. olen iloinen, että sinäki pidät siitä. tai että ylipäätään joku pitää siitä.

    sitte sun blogiki on aika loistavaa.

    VastaaPoista
  2. ekaks, oot jo mun toinen kaveri joka pitää siitä. en ymmärrä miksei useammat mun kaverit kuuntele sitä.

    tokaks, oon otettu että mun blogi on sun mielestä aika semmonen.

    VastaaPoista
  3. sun ilta-outfit on tosi cool!! tykkään myös siitä että muilusi on edelleen ehjä :)

    VastaaPoista
  4. mä tykkään siitä myös!!!! (molemmista jutuista)
    tykkään myös että oot nyymi ja kun sun nyymii klikkaa niin pääsee tosi kummalliseen paikkaan.

    VastaaPoista