sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Siinäkö se oli


Mua harmittaa vähän muttei kauhean paljon.

Tosi monta kuvaa mun eilisestä päivästä.
9:00
Kun heräsin niin otin kuvan ikkunan edessä olevasta kuivuvasta ruususta......


10:00
Sitten luin sanomalehden.
11:00
Tosi tyhmä kohta.

12:00
Lähdin metsään retkelle.

13:00
Söin tuon leivän.
14:00
Haluaisin tietää mitä meidän kissa ajattelee.

15:00
Menin keittiöön heiluttamaan päätä.

16:00
Jotain kummaa tapahtui.

17:00
Päätin kuvata lämpömittaria, mutta kamera ei tajunnut mihin halusin tarkentaa.


18:00
 purkki.

19:00
katu.

20:00
Löysin itseni jonosta.

21:00
Tiia muuttui haamuksi.

22:00
.
23:00
Suurin piirtein tähän aikaan päähäni kaadettiin paljon vettä.

24:00
Sitten alkoi satamaan saippuaa.




Oikeasti valvoin vielä yhden tunnin, mutta en muistanut ottaa kuvaa. 
Menen nyt katsomaan, josko äidin muovirasiakutsuilta olisi jäänyt jotain hyvää (syötävää).

HeiPpa

4 kommenttia:

  1. iha tosi chol "sataa saippuaa" -kuva!

    tällaset postaukset on hienoi. onneks mä oon kommentoimassa tärkeitä asioita sun postauksii.

    VastaaPoista
  2. no onneks sä kommentoit, koska mulle tulee hyvä mieli et oon saanu kommentin, ja mä en kauheen usein saa niitä.

    VastaaPoista
  3. voi, harmitus on tyhmää. :< mutta onneks sitä ei ollut kauhean paljon!

    mun haamuksi muuttuminen on varmaan hienoin kuva mitä musta on ikinä otettu, jee oot hyvä! (koska mun naama on tarpeeksi sumea :DD)

    muutkin kuvat ovat hienoja. varsinkin saippuakuva! vedin henkeen varmaan kuusi saippuakuplaa. tai no oikeastaan se oli enemmän vaahtoa kuin kuplia. mutta se tuoksu kivalle!

    ja miratausta on hullun khuul! tästä tuli nyt aikamoinen ylistysviesti. mut ei se haittaa, ylistysviestejä on kiva kirjottaa!

    t. tiiu

    VastaaPoista
  4. voi tiia!
    sanoin, ettet saa paljastaa sitä! no, ei se ehkä haittaa, koska kommentoit mun blogiin. oot tosi kiva. muutenki, siis.

    harmitus on tosi harmillista. mutta onneksi kaikki ei-harmittavat jutut tasapainottaa.

    haluisin ottaa susta lisää haamukuvia. oot niin hyvä haamumalli.

    ylistysviestejä on myös kiva lukea!

    VastaaPoista