maanantai 9. heinäkuuta 2012

hukkasin kengät


Aika hassua että kaikki ihmiset näyttää eriltä,
sitten niitä voi vaan aina tunnistaa
tai sitten voi vaan katsoa että jaa
tuon näköinen ihminen

Lähdin joskus hetki sitten liftaamaan Helsinkiin
pääsin sinne ja sitten tein asioita

kävin Temppeliaukion kirkossa katselemassa turisteja
ja luonnontieteellisessä museossa ikävöimässä Afrikkaan
samoin nykytaiteen museossa hämmästelemässä timanteilla täytettyä rottaa
kuten myös Linnanmäellä, ihan kaikissa hurjissa laitteissa
sekä verenvalutuspisteessä toteamassa, että olen kadenssissa
karenssissa
koska olen ollut muka malaria-alueella helmikuussa, ihan niin kuin mulla olisi jotakin malariaa veressä
otin sieltä kuitenkin oikein paljon ruokaa mukaan
(jos on köyhä opiskelija, kannattaa mennä luovuttamaan verta)

vierailin usein kirjastossa, luin lehtiä, hankin kirjastokortin, leikin helsinkiläistä

Kaikkein eniten pidin ajasta Suomenlinnassa
riippumatosta ja merivedestä ja taivasalla nukkumisesta
ja sen sellaisesta



Tuossa kuvassa on aamuisia ystäviä heräämässä siellä
kallioiden kupeessa

Tänä aamuna heräsin kotona ja olin hyvin iloinen,
söin paljon aamiaista ja lähdin harjoittelemaan musikaalia
ja kun tuli ukkonen niin harjoittelimme pimeässä jyrinässä ja katto vuoti vähän
pyöräilin kotiin ja valuin vettä

no niin, heippa

4 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat! Suomenlinna on mun suosikkipaikka Helsingissä. Mä hukkasin kerran kengät ruokakauppaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on munkin suosikkipaikka! Ainakin yksi suosikkipaikoista.
      Hassua hukata ruokakauppaan kengät, siellähän on niin kylmät lattiatkin että huomaisi jos ei ole kenkiä enää jalassa?

      Poista
  2. Hau! "Ihanaa, sinne teillekin pakkasiin...." sun seikkailut kuulostaa mukavilta. Yhtä jännittävää ku dyykkaus, varmaan.
    haluaisin lisää kuvia suomenlinnasta ja helsinkielämästä ja- voisitko pudottaa ne skydriveen ja lähettää mulle:
    etunimi.sukunimi@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, ihanaa! En oo koskaan dyykannu, mutta sen verran kuin siitä olen kuullut niin uskon että se on suoraan verrannollista esimerkiksi liftaukseen.

      ----voisin. mutta,
      ajattelin myöskin tehdä niin että laitan piakkoin erään linkin kommuunioon

      Poista